środa, 5 listopada 2014

Mądrość Romy Ligockiej.

Naprawdę przerabiam ostatnio Ligocką. Połknęłam kolejne trzy jej książki: Znajoma z lustraKobieta w podróży, Tylko ja sama.
Zamówiłam też najnowszą książkę Droga Romo, której premiera odbędzie się 6 listopada ( to już jutro! Ja to mam szczęście!) i czekam na listonosza z niecierpliwością.
Porywająca jest szczerość pisarki. Podoba mi się jej wrażliwość i inteligencja oraz poczucie humoru.Jest dobrą obserwatorką, dlatego tak udane są jej felietony dla magazynu Pani.

Dwa cytaty na koniec, bo bardzo mi się podobają te zdania:


1."Sztuka niejednokrotnie bywa delikatną roślinką, która po prostu więdnie przy zmywaniu talerzy i możliwe, że nigdy więcej nie zakwitnie." str.94 Kobieta w podróży. Wydawnictwo Literackie.

2. "Powiadają, że starość nie chroni przed miłością, ale miłość chroni przed starością...". str.122 Tylko ja sama. Wydawnictwo Literackie

Brak komentarzy: